Retourneren

Wil je je zonnebril retourneren of omruilen? Geen enkel probleem natuurlijk!

Binnen de zichttermijn heb je het recht om een zonnebril terug te sturen, en je geld terug te ontvangen. Ook kun je binnen deze periode je bril omruilen voor een andere maat, een andere kleur, of een compleet ander model: allemaal geen enkel probleem.

Hieronder vind je alle informatie en voorwaarden voor retourneren en omruilen.

Zodra je je bestelling ontvangen hebt gaat de zichttermijn in van 7 dagen. Retourneren of omruilen kan alleen binnen deze periode op de volgende voorwaarde:

Het recht op retour en omruilen geldt alleen voor onbeschadigde, ongebruikte en complete zonnebrillen. Vanzelfsprekend mag je een zonnebril bekijken en passen zoals in de winkel. Een bril die je gedragen hebt kun je echter niet meer retourneren of omruilen. Let erop dat je ook zorgvuldig met de verpakking van de bril omgaat. Een bril die je wilt retourneren of omruilen moet – voor zover redelijkerwijs mogelijk – in originele staat verkeren en verpakt worden in dezelfde verpakking als waarin je hem ontvangen hebt.

Als je gebruik maakt van je recht van retour storten wij je aankoopbedrag terug. Als wij verzendkosten in rekening hebben gebracht, storten we ook de verzendkosten van je bestelling terug. De kosten voor het naar ons terugsturen van de bril zijn voor jouw eigen rekening.

Een omruiling wordt door ons gezien als een nieuwe bestelling. Daarom gelden dezelfde regels voor verzendkosten. Voor het verzenden van brillen tot €60,- zijn de verzendkosten € 6,-. Vanaf €60,- verzenden wij op onze kosten.

Wil je je bril retourneren? Volg dan het onderstaande stappenplan voor een zo snel en gemakkelijk mogelijke afhandeling.

  • Verpak de zonnebril samen met alle toebehoren zoals brillenkoker, zakjes, boekjes etc, zorgvuldig in de originele verpakking.
  • Stuur het pakketje naar onderstaand adres:

Perfectezonnebril.nl
Kerkstraat 22
8051 GL Hattem

Voor een snelle afhandeling van je retour is het handig als je een kopie van je factuur die bij je bestelling in de doos zat, meestuurt. Als je deze niet meer hebt, voeg dan een briefje bij met daarop je naam, adres, telefoonnummer en emailadres.

Binnen twee werkdagen na ontvangst beoordelen en verwerken wij je retour. Wij sturen je per e-mail hiervan een bevestiging.

Als alles in orde is met je retour storten wij je geld terug. Je hebt je geld uiterlijk 14 dagen na de beoordeling van je retour weer op je rekening staan.

Wil je je zonnebril omruilen? Volg het onderstaande stappenplan voor een zo snel en gemakkelijk mogelijke afhandeling.

  • Stuur binnen 7 dagen een mail naar info@perfectezonnebril.nl met daarin je voor- en achternaam, je factuurnummer (die vind je op de factuur die je ontvangen hebt bij je bestelling) en welke bril je wilt ontvangen. Let op!: vermeld duidelijk welke maat bril je wilt ontvangen bij modellen met meerdere maten.
  • Verpak de zonnebril samen met alle toebehoren zoals brillenkoker, zakjes, boekjes etc, zorgvuldig in de originele verpakking.
  • Stuur het pakketje naar onderstaand adres:

Perfectezonnebril.nl
Kerkstraat 22
8051 GL Hattem

Voor een snelle afhandeling van je omruiling is het handig als je een kopie van je factuur die bij je bestelling in de doos zat, meestuurt. Als je deze niet meer hebt, voeg dan een briefje bij met daarop je naam, adres, telefoonnummer en emailadres.

Binnen twee werkdagen na ontvangst beoordelen wij de binnengekomen bril en verzenden wij de vervangende bril. Je ontvangt van ons hiervan een bevestiging.

In het geval van een prijsverschil tussen de brillen storten we het verschil terug, of sturen je een nieuwe factuur met het resterende bedrag.

Een omruiling wordt door ons gezien als een nieuwe bestelling. Daarom gelden dezelfde regels voor verzendkosten. Voor het verzenden van brillen tot €60,- zijn de verzendkosten € 6,-. Vanaf €60,- verzenden wij op onze kosten.

Vragen of opmerkingen over retourneren en/of omruilen: neem gerust contact met ons op.

Klik hier voor onze contactgegevens.